Herkesin bedeli kendinedir. Güzel söylemiş güzel insan. İnsan ne yaparsa , kendine yapar. Kabul etmesi zor olan acı bir gerçek. Zordur bunla yaşaması, Vicdan mahkemesin de Hesaplaşması ..
Sabah oldu kaptan. Günaydın. Gözlerinde durgunluk sezdim. İyi misin ? Anımsayamıyorum seni ! Gün bitmesini mi bekliyorsun ? Kocaman bir sessizliğin var kaptan Haykırsana ! Susma , Yorgunsun kaptan Dinlensene ! Nerdesin kaptan. Bulamıyorum. Özledim seni kaptan.!!