Bedel

 Herkesin bedeli kendinedir.

Güzel söylemiş güzel insan.

İnsan ne yaparsa , kendine yapar.

Kabul etmesi zor olan acı bir gerçek.

Zordur bunla yaşaması,

Vicdan mahkemesin de 

Hesaplaşması ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kederli yağmur

Hüzün seli