Değer vermek mi ? Sevmek mi ? Kıymeti olan ne var.. Bu yalın zamanda , yalın dünya da.. Kıymeti olan biziz kendimiziz. Bizi özgür bırakan , kendimize verdiğimiz değerdir.
Acı gelmeden hazan gelir. Unutmayın sözlerimi Hazan zamanı Hüzün seli olur Hüzün diyarlarından, uzaklara Giden bir yol var. Unutmayın bu yolu Sessizlikler den çıkan Bir ışık , büyük bir yıldız. Geceleri gözüken Ruha mutluluk getiren..
Yorumlar
Yorum Gönder