Öncelik "Kendimiz"
Hüzün diyarlarından.
Sessizlik ırmaklarına sesleniyorum.
Araf ta kalmış bir ruha.
Daha ne kadar kötü olabilir..
Umudumuzu yitirmeyelim.
Öncelik olan kalbimiz !
Öncelik kendimiz !
Öncelik kendi mutluluğumuz !
Her şeye rağmen ;
Sesleniyorum araf ta kalmış ruha ,
Önceliğin sensin.
Senin mutluluğun.
Önceliğin sen olduğu dünyaya.
Tatlı tesadüflere.
Gülümse..

Yorumlar
Yorum Gönder