Öncelik "Kendimiz"

 Hüzün diyarlarından.

Sessizlik ırmaklarına sesleniyorum.

Araf ta kalmış bir ruha.

Daha ne kadar kötü olabilir..

Umudumuzu yitirmeyelim.

Öncelik olan kalbimiz !

Öncelik kendimiz !

Öncelik kendi mutluluğumuz !

Her şeye rağmen ; 

 Sesleniyorum araf ta kalmış ruha ,

Önceliğin sensin.

Senin mutluluğun. 

Önceliğin sen olduğu dünyaya.

Tatlı tesadüflere.

Gülümse..

                                          


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kederli yağmur

Hüzün seli