Yazım kışım

 Üşüyorum

Hissettiğim tek şey üşüdüğüm.

Ruhum buz kesiliveriyor.

Gözyaşlarımın  tenimi yaktığını hissediyorum

Ağlamak istemiyorum

Soğuk

Her yer soğuk.

Sanki ruhum hep üşüyecekmiş gibi... 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kederli yağmur

Hüzün seli